Totalt antall sidevisninger

mandag 7. mai 2018

2018-03-25 Glåmdalsmesterskapet på Storsjøen

Er veldig usikker på hvor vårplassene er på Storsjøen, så la en plan som involverte 4 forskjellige plasser. Hadde egentlig tenkt å fiske dem i rekkefølge A-B-C-D, men et par min ut i utgangstiden så fikk jeg det for meg at jeg skulle fiske dem etter D-C-B-A istedet.

Så startet da på D. Endel folk her, så hold meg på innsiden av dem. Så noen i klynga som fikk litt, men ville ikke inn i klynga. Fikk et hull med 4 fisker når jeg kom på høyde med en som fikk fisk. Ikke noe rundt, så bare fortsatte å borre.

Gikk vel 20 hull utne fisk og brått var jeg på plass C. Fant en liten flekk med noen småfisk, men ikke noe blivende sted. Fikk en bedre fisk også, men kun den ene. Fortsatte litt i nærområdet, men fant ikke fisk noe sted. Dro da videre til plass B.

Bom bom bom, men så fikk jeg en 4-5 bedre fisker. Men igjen ikke noe rundt. Tiden ebbet ut og jeg ble stående på stusselige 31 fisker.

Fiskene mine veide 1305 gram og ble nr.29 av 41 i HS. Blæ. Vant gjorde Jim med noen få store fra et veldig konsentrert område. Flott vekt da, med 6750 gram. Nr.2 var lokale Atle Østmoe med 4725 gram og nr.3 ble Christer med 4485 gram. Kjell Kolstad vant HV rimelig suverent med 4565 gram. Sånn ca på det som var min plan A idag. Men dit kom jeg meg jo aldri. Tonje vant DS med   3040 gram.

Dagens resultater: http://oslosportsfiskere.no/onewebmedia/Isfiske/isfiskeresultater/20180325Storsjoen.htm

Har en ny plan relativt klart til neste Glåmdalsmesterskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment